ත්රස්ත පණත යටතේ උතුරේ ,සහ නැගෙනහිර ජනයා පසුගිය කාලය පුරාවට දැවැන්ත මර්ධනයකට ලක් කරද්දි මීක් නොකි දකුණේ ඇතැම් වාමාංශික කණ්ඩායම් සහ සිව්ල් සංවිධාන මේ වන විට වසන්ත සහ සිරිධම්ම හිමියන්ගේ දින 90 සැමරිම සඳහා මුහුණේ ස්ටිකර්ද අලවා ගනිමින් සටන පිවිස සිටි.
වත්මන් පාලනය විසින් වසන්තලාට එරෙහිව දියත් කර ඇති මර්ධනය එරෙහි හැකි බර යොදා විරෝධය පළකළ යුතුව තිබේ.ගැටලුව වන්නේ ඒ විරෝධතා දින 90ක් තරම් කාලයක් රදවා සිට්න වසන්තලා ගැන පමණක් උපරිම අවධානයක් යොමුකර සිටිමය.
එය එසේ වෙද්ද වසර 13 කටත් වැඩි කාලයක් රදවාගෙන සිටින දමිළ දේශපාලන සිරකරුවන් ගැන විරෝධය දකුණේ සමාජය තුල උපරිම බරක් යොදා සලකුණු කරන්නට මේ වම්මුන්ට මෙන්ම ඇතැම් සිවිල් සමාජ කණ්ඩායම් වලට නොහැකිවිම යනු සිය උපයෝගීතාවාදි දේශපාලන සමාජ ක්රියාකාරිත්වයේම දිගුවක් මිස අන් කිසිවක් නම් නොවේ.
කෙසේ වෙතත් මේ වන දකුණේ වාමාංශික කණ්ඩායම්වල මෙම අවස්ථාවාදය දැන් ප්රශ්ණ කරන්නට ඇතැම් කණ්ඩායම් පටන් ගෙන තිබේ.
සැබැවින්ම එක්සත් ලංකාවක්,කල්පවතින සාමයක් සඳහා ජාතික ජන අරගලයක් ගැන විශ්වාස කරන්නේ නම් කල යුතුව ඇත්තේ.වසන්තලා සිරිධම්මලාගේ ස්ටිකර් මුහුනේ අතේ අලවා ගන්නා අතරේ …සිවලිංගම් අරූරන්ලාගේද ස්ටිකර් අලවාගනිමින් විරෝධතා පවත්වන අරගල සංස්කෘතියක් නිර්මාණය කරගැනිමය.
එසේ නොවන්නේ නම් එය තමන්ගේ එකා පමණක් බේරාගැනිමට දරන තවත් තක්කඩි උත්සාහයක් වනවා නිසැකය.
පෙරටුගාමි සමාජ වාදි පක්ෂය සමඟින් සමිපව කටයුතු කරමින් සිටින ඇතැම් සමාජ දේශපාලන ක්රියාකාරින් දැනටමත් මේ අනතුර ගැන විවෘත අභියෝගයක් ඉදිරිපත් කර තිබිම සැබැවින්ම වැදගත්ය.
ඒ ගැන පුලුල් සංවාදයක් පමණක් නොව ත්රස්ත පනත යටතේ සිට්න සැමගේ පවුල් වල සමාජිකයන් හා එක්වෙමින් දකුණේත් උතුරේත් ඒකාබද්ධ අරගලයක් ගොඩ නැගිය යුතුව තිබේ.
මෙහිදි වඩාත් වැදගත් වන්නේ රනිල් වැනි ධනපති ලිබරල් දේශපාලකයෙකු විසින් දැනටමත් මේ දෙමළ සිරුකරුවන් නිදහස් කිරිම ගැන අවධානය යොමුකරමින් සිටින පසුබිමක්ද නිර්මාණය තිබිමය.ඒ ගැන පුලුල් සංවාදයක් පමණක් නොව ත්රස්ත පනත යටතේ සිට්න සැමගේ පවුල් වල සමාජිකයන් හා එක්වෙමින් දකුණේත් උතුරේත් ඒකාබද්ධ අරගලයක් ගොඩ නැගිය යුතුව තිබේ.
තවත් එක් කරුණක් මෙහිලා සටහන් කළ යුතුව තිබේ.පසුගිය කාලය තුල නැගෙනහිර සමාජ ක්රියාකාරින් රැසක් වසර ගණනක් තිස්සේ අත්අඩංගුවට ගෙන රදවාගෙන තිබුනේ ෆේස්බුක් පිටු හරහා දේශපාලන සමාජ අදහස් තවත් අයත් සමඟින් බෙදාගැනිම හේතු කොට ගෙනය.
අරුමය වන්නේ දකුණේදි මානව හිමිකම් ගැන වදවෙන සිවිල් සමාජයට පමණක් නොව ඇතැම් මාධ්ය කණ්ඩායම් වලටද නැගෙනහිර සිදුකර තිබුන මේ අත්අඩංගුවට ගැනිම් ගැන වගේ වගක් නොතිබිමය.
එහෙව් දකුනේ බහුතරයක් දෙනා දැන් වසන්තලා සිරිධම්මලා වෙනුවෙන් කොළඹ මාධ්ය සංදර්ශන පවත්වන්නට පටන් ගෙනය.
ත්රස්ත පණත යටතේ උතුරේ ,සහ නැගෙනහිර ජනයා පසුගිය කාලය පුරාවට දැවැන්ත මර්ධනයකට ලක් කරද්දි මීක් නොකි දකුණේ ඇතැම් වාමාංශික කණ්ඩායම් සහ සිව්ල් සංවිධාන මේ වන විට වසන්ත සහ සිරිධම්ම හිමියන්ගේ දින 90 සැමරිම සඳහා මුහුණේ ස්ටිකර්ද අලවා ගනිමින් සටන පිවිස සිටි.
වත්මන් පාලනය විසින් වසන්තලාට එරෙහිව දියත් කර ඇති මර්ධනය එරෙහි හැකි බර යොදා විරෝධය පළකළ යුතුව තිබේ.ගැටලුව වන්නේ ඒ විරෝධතා දින 90ක් තරම් කාලයක් රදවා සිට්න වසන්තලා ගැන පමණක් උපරිම අවධානයක් යොමුකර සිටිමය.
එය එසේ වෙද්ද වසර 13 කටත් වැඩි කාලයක් රදවාගෙන සිටින දමිළ දේශපාලන සිරකරුවන් ගැන විරෝධය දකුණේ සමාජය තුල උපරිම බරක් යොදා සලකුණු කරන්නට මේ වම්මුන්ට මෙන්ම ඇතැම් සිවිල් සමාජ කණ්ඩායම් වලට නොහැකිවිම යනු සිය උපයෝගීතාවාදි දේශපාලන සමාජ ක්රියාකාරිත්වයේම දිගුවක් මිස අන් කිසිවක් නම් නොවේ.
කෙසේ වෙතත් මේ වන දකුණේ වාමාංශික කණ්ඩායම්වල මෙම අවස්ථාවාදය දැන් ප්රශ්ණ කරන්නට ඇතැම් කණ්ඩායම් පටන් ගෙන තිබේ.
සැබැවින්ම එක්සත් ලංකාවක්,කල්පවතින සාමයක් සඳහා ජාතික ජන අරගලයක් ගැන විශ්වාස කරන්නේ නම් කල යුතුව ඇත්තේ.වසන්තලා සිරිධම්මලාගේ ස්ටිකර් මුහුනේ අතේ අලවා ගන්නා අතරේ …සිවලිංගම් අරූරන්ලාගේද ස්ටිකර් අලවාගනිමින් විරෝධතා පවත්වන අරගල සංස්කෘතියක් නිර්මාණය කරගැනිමය.
එසේ නොවන්නේ නම් එය තමන්ගේ එකා පමණක් බේරාගැනිමට දරන තවත් තක්කඩි උත්සාහයක් වනවා නිසැකය.
පෙරටුගාමි සමාජ වාදි පක්ෂය සමඟින් සමිපව කටයුතු කරමින් සිටින ඇතැම් සමාජ දේශපාලන ක්රියාකාරින් දැනටමත් මේ අනතුර ගැන විවෘත අභියෝගයක් ඉදිරිපත් කර තිබිම සැබැවින්ම වැදගත්ය.
ඒ ගැන පුලුල් සංවාදයක් පමණක් නොව ත්රස්ත පනත යටතේ සිට්න සැමගේ පවුල් වල සමාජිකයන් හා එක්වෙමින් දකුණේත් උතුරේත් ඒකාබද්ධ අරගලයක් ගොඩ නැගිය යුතුව තිබේ.
මෙහිදි වඩාත් වැදගත් වන්නේ රනිල් වැනි ධනපති ලිබරල් දේශපාලකයෙකු විසින් දැනටමත් මේ දෙමළ සිරුකරුවන් නිදහස් කිරිම ගැන අවධානය යොමුකරමින් සිටින පසුබිමක්ද නිර්මාණය තිබිමය.ඒ ගැන පුලුල් සංවාදයක් පමණක් නොව ත්රස්ත පනත යටතේ සිට්න සැමගේ පවුල් වල සමාජිකයන් හා එක්වෙමින් දකුණේත් උතුරේත් ඒකාබද්ධ අරගලයක් ගොඩ නැගිය යුතුව තිබේ.
තවත් එක් කරුණක් මෙහිලා සටහන් කළ යුතුව තිබේ.පසුගිය කාලය තුල නැගෙනහිර සමාජ ක්රියාකාරින් රැසක් වසර ගණනක් තිස්සේ අත්අඩංගුවට ගෙන රදවාගෙන තිබුනේ ෆේස්බුක් පිටු හරහා දේශපාලන සමාජ අදහස් තවත් අයත් සමඟින් බෙදාගැනිම හේතු කොට ගෙනය.
අරුමය වන්නේ දකුණේදි මානව හිමිකම් ගැන වදවෙන සිවිල් සමාජයට පමණක් නොව ඇතැම් මාධ්ය කණ්ඩායම් වලටද නැගෙනහිර සිදුකර තිබුන මේ අත්අඩංගුවට ගැනිම් ගැන වගේ වගක් නොතිබිමය.
එහෙව් දකුනේ බහුතරයක් දෙනා දැන් වසන්තලා සිරිධම්මලා වෙනුවෙන් කොළඹ මාධ්ය සංදර්ශන පවත්වන්නට පටන් ගෙනය.